آقای اولدفشن

در چند ساله اخیر وبلاگ های زیادی بوده که همیشه و هر روز بهشون سر میزدیم،یک وبلاگ که خیلی دوستش داشتم اما چند وقتی هست که دیگر به روز نمی‌شود و صاحب وبلاگ به فیسبوک کوچ کرده و مطالبش رو در اونجا منتشر می‌کنه.

وبلاگ A MAN CALLED OLD FASHION تقریبا ۷ ماهی هست که دیگر به روز نمی‌شه. نمی‌دونم دلیلش چی هست. قبلا وبلاگ هر روز با یک برنامه ریزی خیلی دقیق و عالی به روز می‌شد،بیشتر مطالب در مورد عکس  و عکاسی بود، با عناوین و توضیحات بسیار خوب و بخش بندی های عالی. مثل «در ستایش عکاس» و یا «سربازان یک چشم» و عنواین جالب دیگه. نکته بسیار خوب دیگه این بود که اگر قرار بود چند روزی پستی منتشر نشه، صاحب وبلاگ در پستی به روی سن میرفت و اعلام می‌کرد که چند روزی به مرخصی می‌رود و وبلاگ تا فلان روز و فلان ساعت به روز نخواهد شد.

همین احترام به مخاطب و نحوه نوشته‌های جناب آقای علیرضا آمک‌چی خیلی‌ها رو جذب خودش کرده بود. یکی دیگر از جذابیت‌های این وبلاگ شخصیت‌های بودن که در اطراف این وبلاگ در حرکت بودند. مثل آقای اوف

Misteroof-1038

که در حال حاضر هیچ اطلاعی از وضعیت آقای اوف ندارم و نمی‌دونم دقیقا کجاست و چی کار میکنه. اما چند وقتی هست دوست جدید در فیسبوک اضافه شده به نام تهمورس واحد که اندیشه‌های جالبی داره.

من تصمیم دارم از امروز به همراه انتشار این پست هر روز ساعت 3:30 عصر یک عکس از مجموعه عکس‌های وبلاگ ایشون رو در توییتر باز نشر کنم. این عکس‌ها مربوط به زمانی هست که سلفی مد نبود و گوشی‌های مثلا هوشمند وجود نداشتن، و مردم با دوربین های معمولی در آینه از خودشون عکس میگرفتن. این مجموعه در وبلاگ ایشون با عنوان «خودشیفتگی» در بخش «چاپ عصر» منتشر می‌شد. امیدوارم که مورد پسند دوستان عزیز واقع شود. در پایان فقط یک سخن با خود آقای اولدفشن دارم

تو فقط به خانه برگرد

 

3 comments on “آقای اولدفشن

  1. تمدن on

    سلام
    ما که از توییتر چاپ عصر رو دنبال می کنیم اما از اونجایی که عکس های جالبیه شاید داشتن یک آرشیو از اون در وبلاگ خوب خودت هم بد نباشه.
    نظر بود دیگه 🙂

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.