معرفی چند کانال یوتیوب برای دوستداران فیلم

مطلب زیر رو در سرویس ویرگول منتشر کردم ولی جهت اطمینان در اینجا هم بازنشر می‌کنم. اگر نظری در مورد این مطلب دارید لطفا در ویرگول آن را ارسال کنید.

فیلم دیدن یکی از تفریحات اصلی من و نسرین هست. اما امروز نمیخوام فیلم معرفی کنم. بلکه می‌خوام کانال‌های یوتیوبی رو معرفی کنم که ممکنه برای شما که مثل ما طرفدار فیلم دیدن هستید جذاب باشه.

کانال WatchMojo

این کانال ۱۰ گزینه برتر در موضوعات مختلف تو دسته‌بندی‌های: فیلم، سریال تلویزیونی، موسیقی، بازی‌های کامپیوتری رو معرفی میکنه. منظورم از موضوعات هم هرچیزی که تو دسته بندی بالا و قابل رتبه بندی باشه. مثلا ۱۰ ابرقهرمان برتر کیمک‌‌ها، ۱۰ صحنه برتر هنرهای زرمی در فیلم، برترین گیتاریست تاریخ موسیقی یا قوی‌ترین غول بازی‌های کامپیوتری و غیره و غیره.

برای انتخاب این لیست‌ها هم تقررررریبا دلایل منطقی دارن که تا حدودی میتونه شما رو قانع بکنه.

این کانال با انتشار حداقل ۵ ویدئو در روز، حدود ۱۹ میلیون مشترک داره و در مجموع نمایش کل ویدئوهای این کانال داره به رقم ۱۰ میلیارد نزدیک میشه.

کانال ScreenRant

اگر می‌خواهید چیزهای حاشیه‌ای و اطلاعات بیشتری در مورد یک فیلم رو بدونید یکی از بهترین کانال‌ها ScreenRant هست. از تپق‌های پشت صحنه تا بررسی فکت‌های مربوط به اتفاقات فیلم‌ها و چیزهای دیگه‌ای که ممکنه به هر صورت به فیلم مربوط باشه.

این کانال هم با انتشار ویدئوهاش تا الان بیشتر از ۴ میلیون مشترک داره ومجموع نمایش کل ویدئوهای اون هم به رقم یک و نیم میلیارد نزدیک شده.

 

کانال How It Should Have Ended

اگر از پایان یک فیلم و یا برخی اتفاقات مهم داخلش زیاد خوشتون نیومده، می‌تونید به این کانال سربزنید. ممکنه پایان دلخواه شما اینجا ساخته شده باشه، البته به صورت انیمیشن.

وقتی از روی کتاب‌ها، افسانه‌ها و یا کمیک‌ها فیلمی ساخته میشه، گاهی اوقات به دلایل مختلف داستان اصلی رو تغییر میدن یا پایان متفاوتی براش میسازند. این کانال و گردانندگان اون سعی دارن که این موارد رو اصلاح کنند. البته همیشه هم سراغ این جور موارد نمیرن و گاهی چیزی رو که خودشون دوست دارن رو میسازند.

این کانال هم تا بیش از ۷ میلیون مشترک داره و مجموع نمایش کل ویدئوهاش با رقم ۲ میلیارد فاصله زیادی نداره.

 

کانال Science vs Cinema

این یکی از بهترین‌های این لیست هست. جناب اندی ورهال، استاد اخترفیزیک دانشگاه کالیفورنیا، از قضای روزگار به سینما هم علاقه شدیدی داره و همین باعث شده که با همکاری چند نفر دیگه کانال SCIENCE VS. CINEMA رو راه اندازی کنه و به بررسی علمی اتفاقات داخل فیلم ها بپردازه. همون طور هم که انتظار میره بیشتر در مورد فیلم‌های علمی‌تخیلی ویدئو تولید میکنه.

یکی از بهترین ویدئوهای این کانال هم بررسی فیلم arrival هست. اگر فیلم رو دیدید حتما پیشنهاد می‌کنم ویدئوی این کانال رو هم در مورد این فیلم ببینید.